Olympus Mobility

Ik ben enthousiast om mijn ervaring te delen waarbij ik betrokken was bij het uitvoeren van een advertentiecampagne voor mijn gewaardeerde klant ‘Olympus Mobility’. Deze klant biedt software en een app waarmee bedrijfsmobiliteit op één plek wordt beheerd. Met hun levendige huisstijl en innovatieve product was het een plezier om voor hen te werken. 

 

Als onderdeel van de campagne ontwierp ik verschillende visuals en creëerde ik twee videoadvertenties. Elk van deze advertenties had één gemeenschappelijk doel: het stimuleren van bedrijven om een gratis demo aan te vragen. Door middel van deze demo-aanvragen konden we waardevolle potentiële leads genereren voor Olympus Mobility. 

 

Om de advertenties gericht te plaatsen, kozen we ervoor om ze te adverteren op LinkedIn, waar we de specifieke doelgroep van bedrijven konden bereiken. Door de kracht van dit professionele netwerk te benutten, konden we de aandacht vestigen op de voordelen van de software en app van Olympus Mobility en bedrijven aanmoedigen om meer te ontdekken door een demo aan te vragen. Het was een boeiende ervaring om deze advertentiecampagne voor Olympus Mobility uit te voeren. 

 

Het succes van de campagne werd gemeten aan de hand van het aantal demo-aanvragen en de daaruit voortvloeiende potentiële leads. Ik ben trots op het resultaat en de bijdrage die ik heb geleverd aan het vergroten van de zichtbaarheid en het succes van Olympus Mobility en ik kijk ernaar uit om mijn vaardigheden op dit vlak verder te ontwikkelen.