Het Bataljon

E-book - ALLES IS EMOTIE

Met trots deel ik mijn ervaring in het succesvol adverteren van een campagne voor de klant ‘Het Bataljon’. Als videomarketing agency wilden zij hun expertise in de schijnwerpers zetten en waardevol advies delen met hun doelgroep. Dit advies werd gepresenteerd in de vorm van een leerrijke online tool met als naam ‘Alles is emotie’. Een PDF, waarin werd uitgelegd hoe je emotie kunt gebruiken in videomarketing. 

 

De campagne werd strategisch geplaatst op Facebook en Instagram om de aandacht van de doelgroep te trekken. Met een aantrekkelijke visual promootte ik een gratis e-book dat zich richtte op het gebruik van emotie in videomarketing. Gebruikers werden uitgenodigd om hun gegevens achter te laten in ruil voor de download van dit waardevolle e-book in PDF-formaat. 

 

Het resultaat was fantastisch: 

 

de campagne genereerde een aanzienlijk aantal potentiële leads voor ‘Het Bataljon’. Door het delen van waardevolle inhoud en het vragen om gegevens in ruil daarvoor, konden we een nieuwe database opbouwen van geïnteresseerde individuen die mogelijk toekomstige klanten worden. Het leiden van deze campagne was een geweldige ervaring en het was inspirerend om te zien hoe effectief het was in het aantrekken van potentiële leads voor ‘Het Bataljon’.

Video Strategy Tool

Met trots deel ik opnieuw een succesvolle ervaring met dezelfde klant, ‘Het Bataljon’. Als videomarketing agency wilden ze opnieuw hun expertise in de schijnwerpers zetten en waardevol advies delen, dit keer gericht op een andere doelgroep. De focus lag op de strategische template genaamd ‘Video Marketing Strategy’, een gratis PDF die bedrijven helpt bij het implementeren van effectieve videomarketing. 

 

 

Net als bij de vorige campagne kozen we weer voor een strategische plaatsing op Facebook en Instagram om de doelgroep te bereiken. De aantrekkelijke visual promootte opnieuw de gratis PDF ‘Video Marketing Strategy’, waarbij gebruikers werden uitgenodigd om hun gegevens achter te laten in ruil voor toegang tot deze waardevolle strategische template.

 

 

En opnieuw behaalden we fantastische resultaten: 

 

De campagne genereerde een aanzienlijk aantal potentiële leads voor ‘Het Bataljon’. Door het delen van waardevolle inhoud en het vragen om gegevens in ruil daarvoor, konden we opnieuw een waardevolle database opbouwen met geïnteresseerde individuen die mogelijk toekomstige klanten zullen worden. Het leiden van deze campagne was opnieuw een geweldige ervaring en ik ben trots op het positieve resultaat dat we opnieuw hebben behaald voor ‘Het Bataljon’. 

 

Deze campagnes hebben mijn zelfvertrouwen in het gebied van digitale marketing enorm versterkt, en daar ben ik trots op!